dimecres, 7 d’octubre del 2009

Un lloc

Escrit que acabo de fer per evadir-me una mica de tant moviment obrer, de tanta burgesia, de tanta noblesa, de tanta industrialització, de tanta pobresa, de tantes injustícies, de tantes desigualtats...



Amb l’ànsia de marxar, d’anar a un lloc llunyà on res tingui la teva essència, un lloc on no em recordi a tu, un lloc on eviti pensar en tu, un lloc on no tingui res a veure amb tu, un lloc on passejar tranquil·lament sense haver d’estar pendent de trobar-te, un lloc on ningú s’assembli a tu, així el meu cor podrà reposar tranquil, un lloc on no pugui aparèixer el teu nom, un lloc on trobar inspiració per escriure i que no siguis tu el tema, un lloc on poder-te arrencar del meu cap, del meu cor, un lloc on pugui arribar a estimar a algú que no siguis tu, un lloc on deixar la ment en blanc, un lloc on tu no hi tinguis lloc, un lloc amb l’aire fred del nord, una suau brisa que no em parli de tu, un lloc on trobar el meu camí, un lloc on no hi hagi cap drecera que em porti a tu, un lloc per mi... sense tu, on poder començar de nou.


Però se que aquest lloc, aquest paradís que busco no existeix, vagi on vagi quelcom farà que tu hi siguis present, em recordarà que per més que fugi no et podré oblidar i això em fa mal, perquè desitjo amb totes les meves forces treure’t de dins meu.


Estic cansada de besar altres llavis que no siguin els teus, cansada de que els meus ulls et busquin per cada racó desitjant que les nostres mirades es creuin, cansada de que els meus dits vulguin tornar a resseguir la forma del teu cos, cansada de que les meves orelles tan sols vulguin seguir escoltant la teva veu, cansada de que el meu cos em demani que m’excitis com en aquella última i màgica nit, cansada de que altres m’envoltin entre els seus braços, cansada de que no siguin els teus...

3 comentaris:

  1. Molt malencolic aquest text, xo m'agrada molt!!!
    Cada vegada els textos són millors ^^

    Una abraçada ben forta!!

    ResponElimina
  2. yoguiiiiiiiiii
    t deixo aqui l link del meu blog
    http://tmpsmort.blogspot.com/

    l'altre borra borra q s d la uni i s xusta XDDDD

    un peto maca no he pogut llegir l text xo juro q ho fare.

    petons

    ResponElimina
  3. Joan: gràcies! a cada escrit k faig intento k sigui millor que l'anterior. I sí, molt melancòlic, però és el k em surt d dins.

    Mercè: ja he borrat l'altre ;) i m'he fet seguidora teva d'aquest nou blog! no pateixis x no haver-lo llegit, no passa res hehehe.

    ResponElimina